Klantenservice

Volg uw bestelling op

Wat na het plaatsen van mijn bestelling?

Van zodra uw betaling is ontvangen, krijgt u een melding via e-mail.

Van zodra uw pakket onderweg is, krijgt u opnieuw een melding via e-mail.

Vraag 2

Uitleg 2

Verzendingskosten

Tarieven

België: < € 200 = € 30   > € 200 Gratis                                                                                                                                                                                                                       

     

 

 

Betaling

Betaalmethoden
 
Creditcard 
U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
 
Maestro
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. 
Informatie over facturen en betalingen

Alle nodige informatie omtrent factuur en betaling kan u raadplegen in de e-mail die u wordt toegestuurd als u de betaling heeft voltooid.

Retourneren

Voorwaarden retourneren

 Gebruikte, beschadigde of onvolledige producten worden niet teruggenomen. 

Als u een artikel beschadigd heeft ontvangen, dan verwijzen wij u naar F.A.Q. over garantie.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. 

Bestellen & Levering

Hoe plaats ik een bestelling

Om een bestelling te plaatsen hebt u een account nodig. U kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volgt u dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. Ook voor volgende bestellingen kunt u dit account gebruiken.

U kunt er ook voor kiezen om eerst een account aan te maken. Om een account aan te maken, klikt u rechtsboven op de pagina op account. Vervolgens klikt u op ‘Ik ben nieuwe klant’. Nu kunt u uw gegevens invullen. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen.

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.

Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje’

Stap 2: klik op ‘bestellen’ (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen)

Stap 3: controleer de gegevens van uw bestelling.

Winkelwagentje
Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit. Als u de bestelling op een later tijdstip wilt afronden, dan kunt u de artikelen uit uw winkelwagentje op uw verlanglijstje plaatsen.

Adresgegevens
U kunt hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling kiezen.

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Dit is niet mogelijk als de levertijd tussen de verschillende artikelen te groot is of wanneer een bestelling uit een combinatie van Nederlandse boeken en andere artikelen bestaat. Deze worden namelijk vanaf verschillende distributiepunten verzonden. Als u de voorkeur heeft om alle artikelen onafhankelijk van elkaar zo snel mogelijk geleverd te krijgen, dan kunt u dit hier aangeven.

 

Stap 4: Als al uw gegevens correct staan weergegeven, klikt u op ‘naar betalen’

Stap 5: selecteer de gewenste betaalwijze en vul eventueel de code van uw coupon, cadeaukaart of cadeaubon in

Stap 6: maak uw bestelling definitief door op ‘Bestelling versturen’ te klikken.

Levertijden

Wij doen ons uiterste best om uw bestellingen zo snel mogelijk aan huis te leveren. Als het langer dan 5 werkdagen duurt om uw bestelling op het status "verzonden" te staan, dan kan u gerust contact met ons opnemen. Als dit niet het geval is, vragen wij u vriendelijk om geduld.

Vertraging

Aan de hand van de ontvangen mails kan u het status van uw bestelling raadplegen. Als u een mail heeft ontvangen met daarin de vermelding dat uw product is verzonden, vragen wij u vriendelijk om geduld. Als u binnen een bepaalde termijn uw product nog steeds niet ontvangen heeft, dan kan u ons gerust contacteren. Gelieve wel uw mail bij de hand te houden zodat wij u zo snel mogelijk en zo eenvoudig mogelijk kunnen helpen.

Bezorging van een bestelling

Als u meerdere producten tegelijk besteld dan zullen u producten de langste levertijd hebben. Dit aangezien wij ons best doen om alle producten in één keer te verzenden.

Garantie

Welke garantie bieden wij?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. 

Daarnaast gelden voor bepaalde artikelen fabrieksgaranties. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt afgegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie.

Uw account

Mijn account

Andere